wtorek, 27 marca 2018

Wielkanocne kartkowanie

Witajcie, obiecałam pokazać co też udało mi się na prędko zrobić na święta. 
Bez zamawiania tekturek, papierów bo już nie było kiedy, powyciągałam resztki z zeszłego roku. Wyłączyłam router żeby nic mnie nie rozpraszało, rozrzuciłam wszystko na środku pokoju by potem rozlało się to na każdą płaską nawierzchnię - artystyczny nieład prima sort! :)

Prościutkie bo zależało mi na ilości i wciąż niepewnie się czuje jak mam kartki zrobić bez hafcików








W tym roku z hafem kartek było zaledwie kilka bo sięgnęłam po te już wcześniej zrobione. Na 16 kartek tylko 6 haftowanych ojj słabiutko jak na mnie, cóż zrobić trzeba działać systematycznie cały rok.
Tu z pomocą przychodzi Madzia ze swoją zabawą w Wielkanocne całoroczne kartkowanie. Udało mi się zmęczyć mały hafcik na marzec ale zostawiam go na spokojniejszy czas z wykończeniem. 












Produkcja na Wielkanoc 2018 zakończona. 
Karteczki już wszystkie poszły w świat. Pozostaje mieć nadzieję, że jak najwięcej dotrze przed Świętami. Chciałabym do wszystkich z Was coś wysłać, niestety znów brakło kartoników. 
Czy ja kiedyś będę zadowolona że mam kartek w sam raz? 

Dziękuję, że zaglądacie i komentujecie



13 komentarzy:

  1. śliczne i bez hafcików:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki:) ja dziękuję za swoją - pozdrawiam najcieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, mi też jest łatwiej robić kartki z hafcikami. Ale takie bez też staram się robić :) Wszystkie Twoje kartki są śliczne, ale ale, najładniejsza jest ta moja :D Bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki . Dziękuję za śliczną karteczkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wszystkie karteluszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu śliczności :) wspaniale te piórka wygladają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki zmajstrowałaś, Aniu!
    Ja też dziś w nocy zakończyłam produkcję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, wszystkie karteczki są przeurocze.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych Świąt i smacznego jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kolekcja! Na pewno wszystkie sprawiły obdarowanym wiele radości.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki!!! Bardzo dziękuje za moją:-))))

    OdpowiedzUsuń