niedziela, 5 listopada 2017

Kwiatowa wymianka kartkowa - październik

Witajcie
Dziś szybko bo jeszcze nie było a pokazać trzeba: niezapominajki


Wytyczna z października, cieszę się, że i w tym miesiącu udało się zrobić kartkę na wymianę. Chociaż tyle..


Swoje niezapominajki wysłała do mnie Allienor. Troszkę ucierpiały przez warunki pogodowe i podróż pocztą (odklejone kwiatuszki i ułamany napis!) ale wystarczyło kilka kropelek Magika i wszystko wróciło do normy. 
Bardzo Ci dziękuję :)



Po przejściach tej karteczki zaczęłam się zastanawiać czy moje docierają w podobnym stanie przy tak wilgotnej pogodzie...

Niezapominajki, które ja zrobiłam powędrowały do Lidii. Na kartkę nie miałam większego pomysłu, ale  hafcik chociaż mały to urokliwy. Przypadkiem wpadł w oko przy przeglądaniu wzorów i już w pamięci pozostał. W końcu nazwa zobowiązuje :)



Tyle, uciekam nadrobić chociaż trochę blogowych zaległości u Was.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, z chęcią do nich wracam jak motywacja spada :D



8 komentarzy:

  1. Aniu prześliczne kartki i nawet pogoda im nie zaszkodziła tak by nie dało się tego naprawiać.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, delikatny hafcik na Twojej karteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są obie karteczki! Podkreślam zawsze, że taka zabawa wyzwala w nas tyle kreatywności i to jest wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie karteczki piękne! a niestety różnie bywa z kartkami w listownikach, ważne, że udało się naprawić:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za moją kartkę, jest suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, śliczne są te niezapominajkowe kartki. Zauroczył mnie Twój haft i sposób, w jaki wkomponowałaś go w karteczkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń